AS Look



O czym przeczytasz na moim blogu?



Fot.: Tomasz Pinkowski. Backstage sesji lato 2014


Gdzieƛ, lecz nie wiadomo gdzie, pomiędzy notatkami z wykƂadĂłw z ASP a dawno zapomnianym pamiętnikiem, powstaƂ blog. Ta nowa forma spisywania myƛli, jest mi nieznana, więc w kaĆŒdym kolejnym poƛcie będę się mierzyć z czymƛ nowym, odkrywać nowe zakątki wƂasnej gƂowy, przeczesywać zakamarki wiedzy, nie tylko z zakresu mody, ale teĆŒ sztuki. Pojawią się tu tematy totalnie bƂahe, ale i takie, ktĂłre warzą na naszym caƂym ĆŒyciu - mowa tutaj o ƛlubach.
Tych wszystkich przemian mnie samej, jak i tego, co nas otacza nie tylko pięknych, ale i trudnych będziesz drogi czytelniku ƛwiadkiem. Od kilku lat prowadzę  stronę AS Look na Facebooku, ale pod wpƂywem przemyƛleƄ i naciskĂłw dociekliwych uczniĂłw i zafascynowanych modą koleĆŒanek postanowiƂam się zmierzyć z formą pisemną podpisywaną sƂowem „ja- AS”.

Z wielką przyjemnoƛcią uczę historii mody, wiedzy o kolorach, podstaw i teorii makijaĆŒu, oraz trendĂłw w modzie ƛlubnej. Będziecie więc mogli przeczytać o tym, czym się zajmuję i co jest moją pasją. Postaram się poruszać zagadnienia nowe, zagƂębiać się w historię mody czy makijaĆŒu, a takĆŒe przedstawiać w sposĂłb prosty i rzeczowy najciekawsze zagadnienia z zakresu kolorystyki czy stylizacji. Jako dociekliwy badacz posƂuĆŒÄ™ się nie tylko wiedzą zaczerpniętą z publikacji, ktĂłre moĆŒna znaleĆșć na rynku, ale takĆŒe doƛwiadczeniem wynikającym z wƂasnych badaƄ. DoƂoĆŒÄ™ staraƄ, aby skondensować informacje w postaci przyjemnych i uĆŒytecznych postĂłw, bo nic bardziej mnie nie trapi, jak niezrozumiaƂy tekst. Będę niezmiernie wdzięczna za wszelkie sugestie i propozycje tematĂłw do opracowania. Wiem, ĆŒe wiele interesujących zagadnieƄ z zakresu mody czy stylizacji leĆŒy w waszych gƂowach, podzielcie się nimi ze mną. Pamiętajcie, ĆŒe nie ma zƂych pytaƄ. Mam nadzieję, ĆŒe wspĂłlnie odkryjemy drzemiący w nas potencjaƂ. Wiedzą warto się dzielić, ja podzielę się nią z wami, mam nadzieję, ĆŒe Wy nie tylko zastosujecie ją w praktyce, ale podzielicie się nią z najbliĆŒszymi.

A piszę do Was ja - Anna ƚwiętek.

AS Look

Brak komentarzy :

Przeƛlij komentarz

Instagram